Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

A rendelés leadását követően rendszerünk automatikus visszaigazolást küld. Ez a visszaigazolás azt jelenti, hogy megkaptuk rendelését, és elkezdjük feldolgozni. Nem jelenti a rendelés automatikus teljesítését, ugyanis raktárkészlet kezelő programunk és a webáruház szinkronizációja néhány perces időkülönbséggel történik, ezalatt a boltban történhetnek vásárlások, melyek a termék raktárkészletét megváltoztatják. A megrendelés teljesíthetőségéről, szállításról, átvételről boltunk értesítést küld, ez jelenti a rendelés és szállítás visszaigazolását. Ekkor a megrendelési állapot megváltozásáról kapunk levelet. A rendelés akkor tekinthető visszaigazoltnak, ha „átvehető”, vagy "kiszállításra előkészítve" státuszra változott.

A megrendelt terméke(ke)t GLS csomagküldő szolgálattal szállítjuk házhoz.

A termékek fizetése történhet:

-utánvéttel az átvételkor készpénzzel, vagy bankkártyával. Magyarország területén belül a szállítás és utánvétes fizetés díja bruttó 1700,- Ft 3 kg-os súlyhatárig. Ez a díj a rendelés feladásakor hozzáadódik a rendelési értékhez. A teljes árat(termék+szállítás) az árú átvételekor készpénzben, vagy bankkártyával lehet rendezni a futárnál. Külföldi szállítást csak előre utalással tudunk teljesíteni. Külföldi szállítási díjakról kérjük érdeklődjön elérhetőségünkön. info@breakaway.hu.

-előre utalással, a kiállított számla, vagy előlegszámla kézhezvételétől 3 napig van lehetősége a vevőnek a rendelés összegét átutalni a megadott bankszámlaszámra, ezután a rendelést törölhetjük. A rendelés összegét az alábbi bankszámlára kérjük utalni:

Vedus Kft.

11711041-20947259

Számlakezelő: Otp Bank

Bruttó 30.000.- Ft-os rendelési érték felett szállítási, utánvételi díj nincs, ezt a rendszer e határ felett nem is számolja fel.

Kérjük, hogy olyan szállítási címet adjanak meg vásárlóink, ahol valaki napközben (8-17 óra) át tudja venni a csomagot. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. A küldemény kézbesítését másnap újra megkísérli, ha ekkor is sikertelen a kézbesítés, akkor a csomagot visszaviszi a feladónak. Ezért célszerű a rendeléskor mobil telefonszámot megadni, amit mi rávezetünk a csomag cimkére, így a futárral lehet egyeztetni az árú átvételéről. A visszaigazoláskor tájékoztatást küldünk a rendelés csomagazonosítójáról is a követhetőség érdekében.

Amikor a vásárló egy kiszállított rendelést nem vesz át, a vásárlástól való elállás szabályai szerint nem rendezi az ügyet (lásd A vásárlástól való elállás joga) és a futár visszahozza a csomagot felszámolva annak költségét. Ekkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak előre történő utalásos fizetés esetén szolgáljuk ki.

VISSZAIGAZOLÁS

A rendelés leadását követően rendszerünk automatikus visszaigazolást küld. Ez a visszaigazolás azt jelenti, hogy megkaptuk rendelését, és elkezdjük feldolgozni. A megrendelés teljesíthetőségéről, szállításról, átvételről boltunk értesítést küld, ez jelenti a rendelés és szállítás visszaigazolását. Ekkor a megrendelési állapot megváltozásáról kapunk levelet. A rendelés akkor tekinthető visszaigazoltnak, ha "kiszállításra előkészítve" státuszra változott.

Keresés